دل تنها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

سر به روی شانه های مهربانت می گذارم
عقده ی دل می گشاید، گریه ی بی اختیارم
از غم نا مردمی ها ،بغض ها در سینه دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم
خالی از خودخواهی تن ،برتر از من دوست دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
عشق صدها چهره دارد، چشم تو آیینه دار عشق
عشق را در چهره ی آیینه دیدن دوست دارم
در هم آغوشی چشم ما را قصه ها و گفتگوهاست
من تو را در جذبه ی محراب دیدن دوست دارم
در هوای دیدنت یک عمر در چله نشستم
چله را در مقدم عشقت شکستن دوست دارم
بغض سرگردان ابرم ،قله آرامشم تو
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم


نظرات شما عزیزان:

samira
ساعت15:58---3 خرداد 1390
سلام وبلاگ نازی دارین
خوشحال میشم به منم سربزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط راحیل در 15:41 | |