دل تنها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 
آنکس که مرا طلب کند می یابد
آنکس که مرا یافت می شناسد
آنکس که مرا شناخت دوستم می دارد
آنکس که دوستم داشت به من عشق می ورزد
آنکس که به من عشق ورزید من نیز به او عشق می ورزم
آنکس که به او عشق ورزیدم میکشم او را
و آنکس را که من بکشم خونبهایش بر من واجب است
و آنکس که خونبهایش بر من واجب است
                                      پس من خودم خونبهایش هستم
 


نظرات شما عزیزان:

پرنیاوحوریا
ساعت17:01---22 ارديبهشت 1390
سلام عالی واحساسی بود .من لینکت کردم دوست داشتی منولینک کنی با نام پرنیا وحوریا وآدرس darzhand1.loxblog.comلینک کن ممنون

آوای خسته (هانیه)
ساعت15:45---22 ارديبهشت 1390
با نگاهت آتش می زنی
با دستت خاموشی
چه کار است ...
... نگاه مکن !

سلام. ممنون از حضورت. من لینکت کردم تو هم با نام " در گذر گاه زمان ... " لینکم کن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط راحیل در 15:19 | |